En torsdag och fredag innan jul

Igår var jag ledig. Så himla skönt eftersom jag jobbar 6 dagar denna vecka. Eller egentligen 7 av 8 dagar eftersom jag har måndagen också. Puh!
Passade på att ta en låååång sovmorgon framåt lunch innan jag drog mig iväg till viktväktarna för invägning, gick hör och häpna bra -0,8!! :O

Sen blev det till att köpa klart alla julklappar. Plus slå in dem såklart. Typ det bästa jag vet!! :D och se så fint det blev!


Idag var det praktik igen 6.45-16. Sen kom patrik till Västerås innan vi drog oss till Eskilstuna för lite julavslutning med världens bästa lag ❤️👍



Kommentarer
Postat av: chris

Hall ut!! Snart ar det JUL.
Hoppas att du far en hel del dagar att vila.
Dina julklappar ar jattefint inslagna,
fa se vad tomten bringar dig......
jul kramar fran
grannies

2013-12-21 @ 00:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0