Första advent

Idag var det första advent och första ljuset blev tänt. :) Nu saknar vi snön! Behöver lite mer ljus i miljön.


Jag och min vän Tove som sovit över efter gårdagens match, som tyvärr blev förlust, tog oss in till stan. Kikade in lite på NK's julpynt..


Stockholmsstads julbelysning...
Och shoppade en del såklart! :) eller inte jag men Tove.
Hälsade på en gammal vän också! Haha!

Väl hemma använde jag det enda fynd jag fann idag inne i stan, nämligen fyra blockljus. Detta blev resultatet! :) fin va?





Kommentarer
Postat av: chris

Ooops nu igen glomde jag att INTE skriva pa engelska.
Kolla bloggen efter bortkommet kommentar.
kram

Svar: Jag ser inte dem! Du får skriva om på svenska ;)
Emelie

2013-12-03 @ 00:35:15
Postat av: Anonym

De engelska kommentarerna hittar jag ingenstans. Har aldrig gjort. Jättekonstigt men så är det

2013-12-03 @ 00:37:09
Postat av: chris

Vackra bilder, det varmer med alla ljus och julpynt nu i morkret.Vi behover lite mera jobb rapporter on vad du gor dom sista veckorna fore jul
PS Anvand folie istallet for papper till ljusstaken.
For sakerhets skull.
kram

2013-12-03 @ 23:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0