Fredagsmys

Idag fick jag ett hektiskt uppvaknande då jag vaknade 5 min innan skolan skulle börja. Bra jobbat kan man säga.. Hann ändå få vara med. Så nu är jag utbildad i både barn-HLR och sjukhus-HLR. :) vilket dessutom betyder att jag kan bocka av ännu en sak på denna termin. Lovely!


Efter skolan fick jag ett lättande besked och firade mig själv genom att ge mig ett nytt gymkort, så nu jävlar är jag tillbaka. Var så sköööönt att få vara där igen.

Efter träning förtjänar man en god middag, det fixade jag till idag. Jamen man tackar! Mums säger jag bara! Jag är nog minsann en liten hemmakock, iaf om jag får bestämma ;)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Kort och gott en ganska bra dag helt enkelt. Dessutom fredag. Kramar fr mamma

2013-11-08 @ 20:54:05
Postat av: chris

Yipee!! Ar det inte underbart att vakna upp till en dag som visar sig sa mycket battre an vad man hoppats pa. Ibland gar det sa fel sa man skulle vilja radera ut dagen istallet. Grattis till mini examen och annat bra som hant. Sa mycket nyttig mat som du lagar nu ar ju toppen, saker pa att din kropp tackar dig mycket.
Blir faktiskt hungrig av bilderna sa aven den 'forbjudna' morots kakan.
Hava a wonderful and safe weekend, Boo HOO
kram

2013-11-08 @ 23:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0