Hektiskt schema

Om ni förstod hur mina dagar såg ut nu, gårdagen bestod av att jag gick upp, åkte till praktiken, förbi Ica för att handla, städade lite för besök, började baka bullar, besöket kom för grupparbete med ett skoljobb, fortsatte med bullarna, handla middag tsm, äta middag, mer plugg, äta bulle, duscha och sen sova.

Idag har jag gått upp, nu är jag på praktiken, sen handla middag, sen hem till en kompis snabbt för lite bull-leverans, åka till Eskilstuna för träning, träna, hem igen. Puh! Imorgon är det fredag, bara en grej inbokad. Skönt!!! Då ska jag skriva mer om vad jag gör på praktiken, just nu har jag dispens hoppas jag.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Bullarna ser goda ut :-)

Glöm ej dig själv och ta dina "meds" så du håller maggen i trim ...

Kram Paps

2013-10-03 @ 16:59:43
Postat av: Anonym

Fortunately du kommer ihag att kliva ur sangen varje morgon! hi hi
Take care
grannies

2013-10-03 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0