GAMEDAY!

Idag var det då dags, första matchen på säsongen!! Yehaa! Tyvärr blev det förlust med 2-7 men vi är lika glada för det ändå. Var en kul match att spela och tycker att vi gjorde en bra insats trots att det var första matchen för säsongen. Ser lovande ut! ;)

Efter matchen hade jag fått ett fantastiskt sms med ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till!


Sagt och gjort, hemma hos Clara fick jag både varmrätt och efterrätt...


Trots mitt godisförbud tog jag mig en bit, för jag menar... man äter väl det som bjuds?! :D MUMS! Tack bästa du för en bra kväll och god mat! <3

Nu är det sovdags, tidig träning imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: chris

What a great friend!
grannies

Svar: Ja, toppen!! :)
Emelie

2013-09-15 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0