En vecka..

... Har snart gått sen mitt senaste inlägg. Hela förra helgen var det nattjobv på schemat. Fantastisk helg med grymma kollegor och bra patienter. Älskar sånna dagar!

Sen sov jag bort halva måndagen innan jag, Lukas, mamma och pappa åkte till fullerö handel i uppsala. Blev en hel del fint ☺️👍 kul ställe, skulle kunna köpa allt om plånboken tillät.




Tisdagen var jag ledig. Gjorde lite ärenden på förmiddagen, bland annat beställde matbord, och sen åkte jag och träffade Michaela en sväng innan det var dags för möte för banken för att skriva på lånepapper. Så nu kunde vi bocka av det på listan såhär en vecka innan flytt.
Beställde även nya glasögon efter ett syntest som konstaterat att behovet var stort.... 😏



Fina kvällar! Nu är våren påväg! 👌😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0