Fantastiska sommardagar!

Efter natthelg fick jag äntligen ledigt! Bästa beslutet jag tagit denna sommar, att va ledig denna vecka. Solen har än så länge visat sig på sitt bästa humör!

Måndagen sov jag dock tyvärr bort nästan hela dagen, tisdagen spenderade jag med min fina vän sandra och hennes lilla Elton. Vi solade och hade det allmänt mys!


Onsdagen hade jag klipptid mitt på dagen, tyvärr denna fina sommardag. Så blev en tur till täby för lite lunch med mamma, han få med mig två tunikor hem också 😍👏🏼 efter klipptiden blev det sol på balkongen!


Torsdag hade Lukas äntligen slutat sina två praktikdagar på ambulansen och kunde umgås med mig igen. Vi tog med hans småsyskon ut till Vaxholm för lite havsbad. 😍 avslutade såklart med glass i hamnen (inte för mig då som har gottisförbud)
Fredag, Lukas va less på solen så han blev hemma medans jag mötte upp farmor och farfar vid en sjö uppåt norrtäljetrakten. Superfint klart vatten och solen var fantastisk även denna dag. Mysigt att umgås lite med dem också!

Lördag, åh ännu en solig dag. Tog det lite lugnt på förmiddagen. Vid lunch åkte vi till Lukas föräldrar och blev kvar enda tills sent på kvällen. Blev serverad hemmagjord lemonad direkt i solstolen av min käre svärmor, fantastiskt va?

Och sen blev det grillmiddag med efterföljande kortspel där vi tjejer vann med 3-0 i matcher. Haha!! Trevligt men blev såklart lite grinigt från killarnas håll. 😜

Nu äre sovdags, två lediga dagar kvar i förhoppningsvis solsken! ☀️😍 Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt! Fortsätt njut. 😍 kramar fr mamma

2015-08-23 @ 10:06:10
Postat av: Mamma

Perfekt timing med bästa sommarvädret också.

2015-08-23 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0