Söndag

Eftersom vi var hemma sent igår blev det en segisdag här. Gick upp vid lunch och ja, åt lite - passande nog.

Sen började jag pyssla igen, i veckan hade jag fått hem fjädrar så jag kunde pyssla med. Blev riktigt fint tillslut. ☺️



Brände mig på limmet såklart så fick en fin liten blåsa, men det är sånt som händer. Blev förvånad att jag klarade mig till typ sista granen innan det hände. HAHA!

För att inte bli för rastlös, hehe... Så slog jag in lite julklappar också. En är bortsprungen, får se om den kan gömma sig i någon av bilarna😏
Blir åtminsone väldigt mysigt här hemma med allt julmys jag fixat! 😍👌🏼

Tog fram boxarna jag köpte idag också. Finfint!

Nu ska jag försöka somna, så himla klurigt det kan va. Imorgon börjar jag jobba och då är jag även halvvägs på kortisonkuren. Längtar tills den är över! 😏


Kommentarer
Postat av: chris

Sa fint och personligt det blir overallt hemma.
Sitter du ner stilla nagon gang? Undrar just.
Hoppas att du blir klar for gott med medicinen nu.
Lycka till!

2015-12-14 @ 04:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0