Workshift Done

Då var dessa tre jobbnätter avklarade och jag är nu ledig fram till julaftonsmorgon. Fantastiskt va! Det har gått superbra och varit lugna nätter.

Igår hann jag även klämma in en julkonsert och tapasmiddag i stan med Lukas familj. Hans lillasyster går i en musikskola och är en av de små tomtenissarna. Supermys!

Imorse när jag kom hem efter för lite sömn igår pga konserten så var jag tvungen att vara vaken för att va social när Lukas vänner från Jönköping skulle komma förbi innan de skulle få skjuts till Arlanda. Så kom inte i säng förrän vid 10. Puh! Däckade snabbt!
Vaknade sen 18.00.. Haha inte så bra kanske men behövde nog sova. Mötte upp mamma och Fia som var i täby på bio. Blev middag på, hör och häpna, Vapiano!


Köpte även en liten present med mig hem. Snittblommor, sååå fint 😍😍😍



Kommentarer
Postat av: chris

Hej hej
Vi ar glada att du har klarat av det forsta skiftet pa jobbet.Kul att du kan njuta lite av julfirande emellan ocksa.Kommer du att hinna fira julafton hemma? Salig blanding av bilder du har pa det har 'reportaget'.Vad fin konserten ser ut att vara.Mycket vackert.
Man saknar den svenska jul musiken har i USA.
"jingle bells, jingle bells.....not so great.
Vapiano verkar vara ert andra hem nufortiden.
Dom maste kanna igen er dar nu.Dags for rabatt.
Nu blir det snart kopstopp till hemmet,spara pengar till framtiden ocksa.
kramar
fran oss

2015-12-18 @ 02:37:28
Postat av: Anonym

Ni får skaffa Spotify och lyssna på gamla godingar från Sverige 😘
Ja, jag jobbar till 15.30, sen åker jag till Lukas familj en sväng innan jag åker till Vallentuna med eller utan Lukas ☺️

2015-12-20 @ 00:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0