Helg!!!

Eller vadå helg?! Jag är ju hemma jämt numera så... Äh, helg låter bra! Lukas får hjälpa mig att ha olika dagar. Får gå lite efter hans schema helt enkelt.

Igår firade vi ett år som offentligt par, grattis till oss! Lukas jobbade kväll så jag fick fixa iordning lite mys tapas och han kom hem med fina blommor till mig.


 Tidigare på dagen frågade min älskade lillasyster om jag ville äta lunch i täby med henne och Kalle, och det kunde ju va trevligt så att så fick det bli. Lyckades även knåpa ihop pappas födelsedagspresent - perfekt!


Tog inte lång tid innan Lukas däckade i soffan efter det delikata mysplocket jag fixat.. Så det blev sovmorgon idag innan vi åkte ut på en reka runda efter att hitta någon bra present till Lukas. Han fyller ju tyvärr år dagen innan pappa... Hejdå pengar 😥

På kvällen gjorde jag återigen middag och fixade frallor som ska jäsa över natten i kylskåp så vi kan ha söndagsfrulle imorgon innan nya äventyr!

Ciao! 😘


Kommentarer
Postat av: chris

Sa fint av Lukas att uppvakta (uppskatta) dig med fantastiska blommor. Jag tror att Kalle far konkurrens av Lukas nu. Och du svarar med en lacker middag med er favorit mat Tapas. Tur att du tycker om att gora fina menyer nu nar du har lite tid over.
Det ser ut att bli en riktig festvecka framover med tva fodelse dagar. Synd att ni inte bor i USA
pa torsdag ar arets stora fest "Thanksgiving day"
Motsvarighet till vart julfirande.
kram till er bada

2015-11-22 @ 06:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0