Sleepless

Är intressant vad mediciner gör med kroppen... I förrgår natt var jag uppe och kissade och svettades som en gris hela natten. Vaknade varje timme... Sliten dagen därpå såklart. En natt är inga bekymmer.
Nu är jag igång igen, dock bara sömnlös - ansiktet brinner och hjärtat känns som det snurrar på i 180... Puh! Stirrat in i mörkret ett tag nu, är trött men får ändå inte sova....

Har trots detta haft en bra dag, och jag har hållt igång med att leta present till Lukas... Tror det börjar ordna sig nu. Tur det ☺️👌🏼

Nu ska jag göra några fler spin-offs så får vi se om ja lyckas somna 😴

Kommentarer
Postat av: chris

Vi tycker sa synd om dig, Cortison ar bland den varsta medicinen. Hoppas att du inte behover ta den sa lange. Snabb fix -men inte alls bra pa lang sikt. Vila mycket och kom pa fotter snart.Oroa dig inte for mycket pa presenter. Bade pappa och Lukas tycker att det racker med att du finns......
kram kram
grannies

2015-11-23 @ 04:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0