Hockeytisdag och jobbonsdag.

Igår var det jobb under dagen, sedan var det hockey som skulle ta upp hela kvällen, först lagfoto sen träning och efterföljande möte. Känns som att det blir en mycket mer uppstyrd säsong, äntligen!! 😍👏🏼

Blev såklart sent så imorse var jag såååå trött när jag skulle till jobbet. Och bara för att man var så fantastiskt pigg, not, var det en dag med full fart! Vi alla krigade på bra hela dagen. Vad vore jobbet utan sina kollegor?! Fantastiskt!!

Somnade i soffan efter att jag kom hem, vaknade vid 8-tiden, men tror jag kommer sova som en stock inatt också. Bytte till mig så jag kunde sova en liten stund till imorgon också 👍🏼 tipptopp!
Nu väntar jag bara på min käre sambo som jag knappt sett denna vecka pga jobb och aktiviteter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så är det här i livet. Kram fr mamma

2015-09-23 @ 22:55:40
Postat av: chris

Oops du kommer inte att gilla mitt inlagg idag.
Men jag hoppas att du inte hinner med att spela sa mycket denna sasong,(lagom,ar ett bra ord).
Du har sa anstrangande och engagerande jobb nu sa det far bli det mesta av aktivitiet for dig.
Jaha, det var allt fran mig,
mormor

2015-09-24 @ 21:39:09
Postat av: chris

Finns en kommentar fran mig i Cyberspace,check!

2015-09-25 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0