Hematom

Här är mitt fina blåmärke jag lyckades få igår på hinderbanan....


Idag har jag jobbat, när jag kom hem tokdäckade jag i soffan. Helt slut. Tänkte att jag borde träna men nä, gav upp. Ställde mig och började laga mat sen istället. Rullader med rotsaker, mums! 



Men under tiden maten klarade sig själv och jag väntade på att Lukas skulle komma hem från sin fotbollsträning så fick jag ett ryck. Jag tog mig, hör och häpna, ut på en joggingsväng. Puh!
Spyfärdig och lycklig.
Nu ligger jag i soffan, snart sovdags inför nästa arbetsdag. 😴 kommer sova gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums god mat! Kram mamma

2016-04-13 @ 23:03:49
Postat av: chris

hej hej
Titta sa pigg du blev av jogging. Bilderna sager allt. Maten smakade gott efterat kan jag tro.
Fy vilket blamarke du fick av traning. Hall dig fran den dar banan i fortsattningen.
Du glomde skriva att du hann med en pratstund med mormor ikvall ocksa!
kram

2016-04-14 @ 07:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0