När söndag slås ihop med måndag

Detta med nattarbete och patienterna frågar vilken dag det är. Helt seriöst är jag minst lika undrande som dom är. Men det brukar lösa sig. Sista natten avklarad denna helg. Vi spelade kort och skrattade så man vakna upp med träningsvärk.

Tur jag har så envis sambo också som tvingar med sin lata flickvän till gymet. Haha. Va lite sjuk förra veckan så det är sååå segt att komma igång. Men nu har vi varit där 2dgr i rad 🙏🏼

Första dagen gick vi, för Lukas skulle på Pokémon jakt... Hehe. Måste ärligt erkänna att jag också laddat ner spelet. 🙄

Nu ligger jag här, kan inte somna. Kaos i dygnsrytmen och Lukas är inte hemma. Är så mörkrädd också, nu är det iofs ljust igen... Måste sova. Onsdag (imorgon blir det nog) går jag tillbaka till vanliga dags och kvällspass igen. 3 pass kvar till semester. Kämpa!


Kommentarer
Postat av: chris

Maste saga att jobba borde inte vara sa JOBBIGT!
Lova att du haller dig till ditt vanliga schema nu sa du blir hel igen.
Duktigt av dig att ga pa gym men ta det lugnt efter all vakenhet.
Morfar har jatte ont av sin medicin men ser fram emot sin operation. Snart dar, bara 10 dgr kvar.
Torsdag 28.
kramar fran oss

2016-07-19 @ 06:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0