Tack

För det fina påskkortet som landa i brevlådan igår.



Igår vaknade jag och sen blev det en kortare promenad innan gym. Blev även ett kortare gympass då en kompis till mig berättar att hon har krockat och har känningar efter detta så jag tvingade in henne till akuten. Först åkte vi till en närakut och sen blev vi skickade till Karolinska. Det var en fruktansvärd väntan då datasystemet låg nere. Men hon mådde okej, inga frakturer.

Vi var glada i alla fall! 👌🏼 fram tills typ 3 tiden när vi blev alldeles för trötta och hungriga.

Kommentarer
Postat av: Christina

Tummen upp for dig som ar en angel som tar hand om dina komisar!Det lar bli manga fler tillfallen tror jag.
Tummen ner for Karolinska som inte har ett back up system nar datan inte fungerar.
Vad hander om nagon fatt en blodpropp och far vanta?
Roligt att du blev glad for Pask kortet.
Paketet borde komma strax ocksa.
TGIF
kram

2016-03-18 @ 06:15:59
Postat av: chris

Tummen upp for dig som tar hand om dina kompisar.
Det blir manga fler ganger tror jag.
Tummen ner for Karolinska som inte har ett extra system ifall nagot pajar.
Vad hander om man kommer in med en stroke?

Roligt att du blev glad for kortet med Pask
halsning.
Paketet skall komma strax efter\.

Ha en skon helg,
kram

2016-03-18 @ 06:20:13
Postat av: Emelie

Haha tyvärr är det inte TGIF för en sjuksköterska 😏😜
Försökte ringa er idag men mamma sa att ni hade lyxväder så ni var säkert ute.

2016-03-19 @ 01:23:26
Postat av: chris

Hej synd att vi inte kunde svara.
Vi hade stangt av bada Iphones for att morfar var hos ogon doktorn.
Det blir operation pa ett oga pa tisdag.
Vi akte hemifran klocka 7 pa morgonen,fy.
allt val

2016-03-19 @ 02:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0