Härliga helg!

Som tyvärr inte bjöd på nå vidare väder och som blev en dag kortare än vad jag hoppats på. Jag hade ansökt om flexledigt imorgon för att få va ledig fre,lör,sön och måndag men vid sjukdom är jag först in och såklart ska en av mina kollegor vaba imorgon.. 😒 Får väl nöja mig med tre lediga dagar med min kära sambo som jag knappt sett de senaste två veckorna!

Men fredagen har jag redan skrivit om så vi går direkt på lördagen.
Det va dags för Sofias lopp, dvs Tough Viking! Så jag och mamma tog oss in till stan som åskådare! 😍👍🏼 Sjukt grym var hon och tog sig igenom nästan alla 26 hinder och 8km på drygt 1,5h!







Sen gick jag direkt från stadion till nästa idrottsplats bara 300m därifrån där Lukas hade match. De förlorade tyvärr men ja, han verkade inte så förstörd för det.


Efter detta vare hem och vila lite inför god middag hos mamma. Firade henne lite i förskott. Eller hon firade sig själv med svingod mat. Mums! Tack mamsi!! Mätt som en bebis åkte vi hem å sov efter Eurovision!
Haha!

Söndagen .. Ja vad ska jag säga. Soffsöndag. Så himla tråkigt väder. Iskallt blåsigt och grått. Började dessutom regna senare.


Men fick i alla fall iväg mig själv på ett träningspass med mitt PT. Älskar det!! Trots att jag tror att jag ska avlida för några minuter men samtidigt är det så energigivande och härligt att ha ngn som får en att ge allt i varje övning. Sjukt nöjd men jag landade i soffan igen.
Gjorde kycklingcurry med ris till middag och en film efter det. Mys!
Nu sovdags eftersom jag ska jobba imorgon 🙄


Kommentarer
Postat av: chris

Det kan man saga var en riktigt handelserik helg,
lite av varje. Sag den goda maten pa mammas blog.
Kanse det inte gor nat att jobba pa mandag eftersom vadret inte verkar bli bra.
Sofia ar en riktig trooper,fy vilken tuff tavling,
ser nastan farlig ut i en del moment.
Jag har matt dalig i tre dagar nu pga humle bett.
Rakade komma for nara ett humle bo och blev anfallen. Jag tog allergi piller inatt och det blev mycket battre idag. FYI Benadryl.
Ma sa bra,
kram

2016-05-16 @ 00:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0