3 nationella prov.

Hejhopp idag igen.

Idag har vi haft 3 nationella prov i skolan, yummiiiiie!!! Nejtack. Men det gick väl hyfsat i hope. Det var Engelska alltihop. Först hörförståelsen, sen läsförståelsen och sen pratövningen... Läsförståelsen gick sämst tror jag. Det var samma med spanskan. Menmen... Man vet ju aldrig ? =)
 

Sen hade jag träning idag som vanligt. Det var bara 4 pers på träningen idag, Jag Maria Olivia och Sophie. Haha. Och så björne förstås. =P Efter träningen fick vi Cocacola, haha. Det var naaajs. Sen som på beställning fick jag min chokladkaka som jag bad om igår. Okej, inte bara en. Jag fick 7 st =D Gav bort två, typ tre. För en halv åt min mamma upp och andra halvan åt pappsi och björne upp. Men det är de värda antar jag. =D Haha.


Kram och Puss!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Läs engelska böcker, det är nog det bästa för läsförståelsen.

2008-04-30 @ 09:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0