ännu en måndag.

Hejsvej.
Eller nejnej, idag är det måndag igen... Fruktade måndag.

Speciellt idag, jag började morgonen med nationellt prov i spanska! Skitbra verkligen, speciellt när man knappt kunnat sova ett piss!! =S Det blir iaf inget ig, tror jag...  Blev klar ganska tidigt så vi hade 2 timmars håltimme. Det var skönt, fint väder var det ute också! Sen hade vi historia, det var väl sådär halvkul . Men jag antar att det är ett måste det med... Efter detta hade vi kanske ett klassråd på ca 10 minuter sen fick vi gå hem. Det var sköönt! 13.15 fick vi sluta idag. =)

Jag gick upp till ica och köpte mig en glass och gick hem för att jag precis missade bussen då vi slutade. Det var fint väder, så varför inte? När jag kom hem så gick jag ut ännu en sväng, denna gång i sällskap med min lilla voffsing. Sedan var jag hemma en stund, efter det så åkte jag upp och hämtade niclas som hade slutat skolan så vi kunde umgås ett tag idag. Mysipysii ! =]


Nu ska jag nog gå och duscha, =] Pusshej, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0