dagarna då bloggen var borta typ

Skriver nu om hur det gick när jag var barnvakt åt min två-åriga granne Emma på lördagen. Det gick faktiskt alldeles utmärkt, det var ingenting att vara orolig för! Inte alls...... Nejmen, det var det faktiskt inte. Hon var jätte snäll och kunde göra det mesta själv. Sen så lyssnade hon på mig och så. Det var bara när hon skulle sova som det inte gick lika bra.... Hon ville bara att mamma skulle natta henne, men hon var ju för guds skull inte hemma.... Så vi fick gå ner och titta på en film, det blev madagaskar tack gode gud! Jag trodde aldrig hon skulle somna då hon frågade mig en gång i sekunden vad de gjorde. Jag svarade lugnt, Emma titta så ser du vad de gör. Men hon vägrade ge sig.. Tillslut somnade hon i soffan brevid mig. Hon snarkade som en man typ. Hahaha, nejmen mycket för att vara en två-åring. Men hon var nog lite förkyld. I alla fall. Fick 300 spänn för att egentligen inte göra så mycket. =)


Sen, min vårjacka-jakt har gått sådär. Var i Stinsen där mitt sista hopp var. tyvärr, inte där heller. men jag hittade en annan som jag har börjat trivas med. Så den får bli bra tills vidare. När min riktiga blogg kommer ska jag lägga in lite bilder. Försöka i alla fall.... Sen har jag köpt lite mer kläder. men det är inte så intressant som min jacka. hahaha!


Kram och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0