dagens läge.

Imorse startade jag dagen med nationella provet, uppsatsskrivningen i Engelska A. Det gick faktiskt helt okej, skrev om när vi reste till Hawaii. =) It was cool.

Efter skolan så skulle jag till tandläkarn min, det gick väl bra. =) Tandläkarmottagningen ligger i Mörby Centrum, mörby dental groups heter det. Så då passade jag på att köpa en ny bikini, en tröja och ett nytt skärp. Eller jag köpte det inte, det var mamma. =P Till mig. Hihi.
image80

Jag är glaad idag, fast  jag kan inte säga varför för det är en hääämlis! =D =D =D


pusspuss.

Förresten, min pappa åker till finland idag, han ska på hockeyturnering. Jag hälsar honom lycka till! Har beställt lite godis å en ny parfym. Yummie .

Här kommer en bild på min nya bikini, som jag faktiskt blev ganska så nöjd med  ! =D
image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0