duktiga emelie

Idag har jag varit duuuktig, tycker jag i alla fall !!! =]
Jag har tränat en massa idag, först körde jag spinning, sen gick jag direkt till nästa sal och körde core-passet (mage och rygg). Sedan hade jag lite tid över så då gick jag faktiskt och körde lite eget uppe på gymmet. =D Det var jätteskönt. Sedan åt jag en wrap som jag köpte där och åkte sedan upp till ishallen för att titta på när tjejerna tränade. Det var löpning idag, och som sagt har jag hälsene inflammation så jag kan inte springa.. Eller får inte dvs.



Jag och coach, vi står och beundrar mina naglar. Mohahaha. Busteeed!
image91


Kommentarer
Postat av: tove

hahah den där bilden är så söööööt :D
Snygg keps btw :O ;)

2008-04-23 @ 12:07:26
Postat av: Emelie

Haha, ja . :D Visst är den ?! :D

2008-04-23 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0