Fika.

Hejhopp Solrosknopp!

Idag skulle jag och niclas vara, vilket vi var. =) Vi slutade ca 11.30 båda två, fett sköönt!!! Anyway, då kom vi hem och gick ut med min hund en sväng. Sen när vi väl kom hem så ringde vår vän Fabian, han ville ta en fika.
Så då fick vi gå ner till centrum igen för att fika med honom. Det var kul, jag tror varken jag eller niclas har träffat fabbson på ett tag. =)
Det var också kul att jag fick en stund med niclas, det är inte så ofta jag får det längre. Trotts att träningarna minskat en del. =/ Men, sånt är livet. Och vi har faktiskt valt att ha det så, så vi får lösa det på bästa sätt.

Bild.
Närmast kameran, Fabbson. Mitten, min älskling. Längst bak, Jonte.
grabbarna grus
Jonte var dock inte med och fika, men jag gillar bilden på dom tre =)


Nu ska jag nog börja tejpa hälsenan å klä på mig lite. Har träning idag, igen.. =D
Kommer kanske in med något inlägg senare, =)
Hejsvej! <3 Pys & Kjam. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0