igår & idag

Hejhopp. Igår kom jag hem sent och orkade inte skriva något blogginlägg. Jag gör det nu istället. I alla fall så hade jag träning med distriktslaget. Det var skitroligt, det gick väl halvbra, bättre än väntat. Hade nya handskar så jag trodde inte passningarna skulle sitta så bra som de ändå gjorde. (och pappa om du läser det här så kan jag fortfarande säga att mina andra handskar är bättre) Vi har turnering i helgen, och jag hoppas det kommer gå ännu bättre då. =D Plus att vi ska vinna hela skiten, iår igen. =D Här kommer en bild på mig maria och sophie från förra årets distriktsturnering, då vi faktiskt vann. Jag och maria gjorde målen i finalen då =D
image39

Idag så har jag varit i skolan först, stressade ihop en engelska uppsats men jag tror ändå den blev bra. Hoppas jag gjorde rätt bara!! Sen var jag med niclas en kortis, det var mysigt. Men jag ska umgås med honom imorgon också. Lite längre än bara en timma dåra =) Det ska bli skooojsit.
Senare på kvällen hade vi vår första eftersäsongsfys! Det var helt gaaalet jobbigt. Vi körde inne i A-hallen med Vallentuna AJ's vikter. "Ryssgymet". Det var iuförsig bättre än att springa spåret. MYCKET BÄTTRE. Mina hälsenor har typ pajat ihop igen.... Det är sorgligt för om det är något jag behöver så är det att springa!!
Imorgon kommer jag typ inte kunna gå, haha! Kan knappt gå nu. Sen armarna, jag orkar inte ens schampoonera mitt hår. Liksom hallååå, det börjar typ bli allvarligt. =S =D Det ska väl gå bra. Om inte får niclas hjälpa mig med allt imorgon. Har iaf lovat min tränare att gå en låång promenix imorgon för att dra ned på träningsverken imorgon. Han sa att jag skulle ha en sjudundrande träningsvärk imorgon... Hjälp!


Whatever, nu måste jag pluggaaa!!
Pys och kjam! <3 Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0