sextonde april

Tjabba! =D

Just nu sitter jag i soffan, med en skål med vanlijglass med laktrits-sås och polkaströssel, och tittar på Hv71-Linköping. Sm-final 5. Det står 2-2 i matcher och just nu leder Hv med 5-3. Me like it!!

Idag har jag ...
... Varit i skolan, då vi har ; tittat på en film, skit sorlig typ och haft spanska, övat på hörförståelse till nationella i spanska, kul...?!?!?!! nejtack!
... Haft träning, igen. Det gick bra idag, gjorde lite nya grejer så imorgon kanske jag får lite träningsverk igen? Hoppas på det så det känns att man gjort något.


nu ska jag titta vidare, pusshej. kommer lägga in resultat i matchen sedan här under. =D

ps. Hv vann med 7-3, haha! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0