Vad som händer vid tidsfördriv.

Tja!

Jag har absolut ingenting att göra. Började morgonen med att ta en långpromenad med mamma och hunden. Förbi kyrkan och tillbaka, det var skönt. Då fick jag i alla fall röra på mig litegranna.

Sedan efter hundra varv i huset av uttråkhet så bestämde jag mig för att baka. Slutresultatet blev en halvgod kladdkaka. Den hade varit godare om vi haft kakao hemma, istället fick det bli oboypulver, light dessutom. Ingen hit, inget jag rekommenderar dvs.

Menmen, nu sitter jag åter igen här och spenderar ganska onödig tid på att blogga. Jag målar även naglarna, skitfult blev det. Men vafan, har man inget att göra så får man hitta på sina egna tidsfördriv.. Däremot hittade jag världens fulaste gammal bild på mig som jag tänkte bjuda på. Jag förstår inte hur jag lyckades..... Men jag var väl så att säga, Ung och Dum.

image65

Det är jag till höger, min lillasyster till vänster och Wilma, vår hund över =D


Whatever, man måste ju bjuda på sig själv i alla fall.
Nu sitter jag bara och väntar på att niclas ska komma hem. Vi kanske ska ses något ikväll. =)

Kommentarer
Postat av: tove

Ohh, schteeek empeli :D

2008-06-16 @ 17:11:18
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0