Vissa är ju bara för söta ihop!

Hej hopp.
Nu har det inte varit mycket bloggande, har inte hänt så jättemycket egentligen. Har tränat, grinat, shoppat å umgåtts. =P Grät gjorde jag för jag hade så ont i kroppen och var så trött efter all träning. Å andra sidan har det hänt en hel del. Matchen förlorade vi, tyvärr. Men vi borde vunnit.... Kan inte säga anledningen till det eftersom jag inte vet exakt vilka som läser bloggen.....

Mormor och morfar är ju här och de körde mig till mörbycentrum idag och därifrån tog jag tunnelbanan in till stan, skulle gå runt och kolla lite innan jag åkte till pappas jobb. Vi skulle vidare till släktträff. Det var väl.. Kul ?! Jag fick iaf träffa mina kusiner som jag träffar 1 gång om året typ, tyvärr. De är faktiskt väldigt snälla och det är tråkigt att vi inte har bättre kontakt. Men så kan det gå!
I stan köpte jag en ring som nödköp för att mitt finger var så fult utan, haha. Det har ett vitt sträck efter grekland. =P Och så köpte jag en svart tröja och ett par örhängen. Inte så mycket men ändå litegranna. =)

Och för att koppla rubriken till något så var det när jag var i stan idag vääärldens gulligaste par, eller a. De fanns flera, de såg ut som att vara helan och halvan alltså! Det är så kul att titta på sånna, man blir glad av deras kärlek typ. =P
Min pojkvän är det inget fel på alls och jag älskar honom med hela mitt hjärta, men jag tror inte vi ser ut som de som jag såg idag. För övrigt är det kul att vara i stan och bara titta på folk, käka en glass, sitta på en bänk någonstans.


Vad är finare än kärlek ?



Ha det bra ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0