27/2 - 08

Okej, jag har fyra minuter på mig att få ihop något vettigt om denna dag som precis passerat.
Min förmiddag var sisådär, gjorde typ ingenting. Tittade på en film med syrran som sööög! Sen var jag och pappa förbi EagleSports en snabbis för att köpa skridskosnören och tejp. Mina andra snören drog jag sönder förra träningen. xD

Men sen till kvällen så bar det av till match, mot tullinge tp. Vi vann med 6-1 och min kedja gjorde 5 av dessa mål. I think. =) Varav jag gjorde ett. Vi spelade väl inte sådär jättebra. Men vi vann, typ som vanligt. Haha.

Men nu måste jag sluta, hejsvej . Godnatt. ska sova med niclas nu. :) han var uppe till 5 imorse så det är med all respekt vi ska sova nu.

Juste , glömde nämna att jag faktiskt var uppe hos farmor och farfar en snabbis också. Det var skoj att få träffa dem igen! Godnatt igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0