Hej alla söta!

Bra rubrik, bra text. Eller ? Haha, kanske inte men i alla fall.
Min dag idag då, jag vaknade vid 8 typ av att min hund skällde och var typ galen. Då var jag tvungen att gå upp och gå ut med hundfan, medans niclas låg kvar å sov. Jävla lycko unge. Anyway, sen gick jag ju och la mig igen och somnade om, som tur var. Men innan det hann hunden jävlas med mig lite till.

I alla fall när jag vaknade för andra gången, gick jag, Niclas och Wilma (hunden) ut igen. På en lite längre promenad och köpte lunch eller frukost.. Beror på hur man ser det. Klockan var iaf halv 1. Haha.
Sen så åkte vi och gjorde lite ärenden å så.
Men sen vare bara hem å mysa och ta det lugnt.

Nu så packar jag inför Övik imorgon, längtar faktiskt! Det är hockeycup med laget , involverat med en elitseriematch på Swedbank arena (MODO - Färjestad) Heja modo faktiskt! =D Jag hejar egentligen på HV71, men de spelar ju inte tyvärr.... Dock typ klara vinnare av serien, and thats great! =) Får se hur det går i slutspelet.

ska snart sova, väntar på att få lite musik från niclas... menmen.

Godnatt så länge.

Juste, dagens bild. Slänger in den här under då ! =D
image21

Kommentarer
Postat av: Tove

Men empliiisch, du skulleju behöva min modo mössa till matchen :/

2008-02-29 @ 00:40:07
URL: http://tosss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0