Hej!

Jahaja, igår så funkade inte bloggfan så ja . Får skriva om igår idag istället. =D
Igår var jag i skolan på dagen, en helt vanlig skoldag helt enkelt. Hade dock lite info om eget val eller vad det är till tvåan. Sen på kvällen bar det av till match mot Segeltorp. Det var kul , en rolig match. Det blev dock 1-1, vilket var synd för jag tycker vi borde vunnit matchen faktiskt, men de hade en duktig målvakt och vi lyckades inte trycka in våra chanser. Och Sara, vår målvakt gjorde en strålande insats hon också. Hon var inte direkt ensam kring målet om man säger så. =) Stor stjärna till Sara!


Men till idag då, INGEN SKOLA! Underbart!
Var på hovet och lirade turnering med pappas jobb. En mycket prestige fylld turnering, HAH! Kanske inte, men kul var det i alla fall.
Placeringar.
1. SEB
2. ÖhrlingsPricewaterhouseCoopers  (mitt lag)
3. Svenska Spel
4. Ramirent

Så för övrigt gick det helt okej för oss. =) Men sedan hade vi middag alla lag tillsammans i Hovets viprum. Såg inte sådär jätte vipit ut, eller vad man nu säger. Inte så mkt att skryta med dvs. Men hyfsat god mat vare. Efter maten och den lilla prisutdelningen vi hade så gick vi alla över till Globen för att titta på Sverige-Ryssland, LG Hockey Games. Det var en jävligt spännande match med mycket fart, synd bara att Sverige förlorade med 4-3. Ryssland hade en ruggigt duktig målvakt, och sen måste jag ärligt talat säga att Daniel Larsson var duktig i målet idag också. =) Brukar inte vilja erkänna det, för jag vill inte göra min pojkvän allt för nöjd. ;) Men nu är det som det är.
Honom fick jag också träffa idag, hela två gånger! =D Han jobbar på LG så han kom över till Hovet efter en match å sa hej, å sen sågs vi i en periodpaus. Mysmys! Men nu kommer jag sakna honom, för nu jobbar han tills på söndag tror jag och ja.. Jag ska inte in på några mer matcher.

KRAMIS BLOGGISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0