idag.

Hejhopp!

Jag kom hem för ett tag sen i skolan, vi hade halv studiedag. Första halvan var studiedagen om Miljön. Det var jävligt tråkigt faktiskt =D Och sen andra halvan av dagen hade vi vanliga lektioner, dock att polisen kom till oss sista lektionen. Men det beror på vårat tema som vi läser nu, kriminalitetens konsekvenser. De kom och berättade lite om deras jobb osv.

I alla fall, nu ligger jag här. Väntar på att jag ska till tandläkarn som jag har tid hos klockan 17.15.

Sen måste jag erkänna att jag har en väldigt söt kusin. Hon fyller 10 år i Maj. =) Såhär skrev hon :


kalla mig nean säger: 
är du och niclas forfarande ihop

☆ emlisen - jag älskar dig niclas säger:

Ja, det är vi!

kalla mig nean säger:
ska ni gifta er ?

☆ emlisen - jag älskar dig niclas säger:

hahaha, det vet jag inte.

kalla mig nean säger:
jaha

☆ emlisen - jag älskar dig niclas säger:

tycker du vi skulle det ?

kalla mig nean säger:
aaaaa!!!!!!!

☆ emlisen - jag älskar dig niclas säger:

haha, va söt du är

kalla mig nean säger:
ni skulle bara passa ihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0