igår.

Hej och Hallå! Förlåt för att jag inte skrev igår. Kom hem sent och var trött och orkade aldrig. =P

Igår så var det i alla fall världens mest överskattade dag! Varför fira alla hjärtans dag när jag och min pojkvän inte ens firat vår ett årsdag !? Kärlek ska finnas alla dagar på året inte bara just den 14 februari. Men jag är glad att den finns också, mamma är glad och får blommor av pappa, once in a life time. Haha nejdå! =) Inte riktigt så illa är det. Sen får man gratis godis av mamma och ngn liten present. =) Thats great! Men allvarligt, var är alla hjärtlösas dag någonstans i kalendern ? Jag kan verkligen inte hitta den!!! =O
 
I alla fall, jag skulle inte spela aikmatchen nummer 3, vilket tjejerna förlorade tråkigt nog. Jag var inte ens där, för jag, niclas och niclas kompis jonathan var på DIF - MODO igår på hovet. Det var jätteroligt faktiskt, dock inte matchen! Djurgården vann med 3-0 och det var riktigt dåligt spel ifrån båda lagen. För att vara elitserielag i alla fall. Men de är mänskliga de med, (kanske inte modos målvakt, menmen..) så de får ha dessa matcher! =)

Kram och Hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0