sen kväll

Jaha, nu var det mörkt och snart natt igen. Klockan är kvart i tolv typ och jag sitter här.
Idag hade vi träning i Toyotahallen, inomhus! Great! =D Det var faktiskt en rolig träning. Även denna gång smålagsspel på slutet, det var kul och inte alls lika oseriöst som i söndags. =D

Jag sov i alla fall över hos niclas, och det var jättemysigt . =) Skönt att få sin tid med den man älskar också. Han är dock galen, men det gör nog ingenting. För jag älskar honom ändå.


Nu är jag trött och ska fundera starkt på om jag inte ska ta och sova litegranna =) Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Tove

Hahah, oj. Jag trodde det var ganska oseriös träning igår? :P
Söt bild på Johanna förresten, inlägget över :)

2008-02-27 @ 12:40:03
URL: http://tosss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0