sex & samlevnad

igår hände absolut ingenting, jag låg hemma och var sjuk ännu en gång. därför la jag enbart in en video på björn gustavsson i egen hög person. =)

idag däremot hade vi sex och samlevnads dag i skolan, mkt intressant. nejmen, det var faktiskt jävligt roligt. förutom att jag inte mådde sådär jättebra och var tvungen att springa och dricka hela tiden för att min hals höll på att döda mig.. hade svårt med maten idag också, inge bra alls... kanske borde kolla upp det nu? men jag trycker i mig så mycket det går och det har ändå blivit en hel del idag. =) inte så mkt som behövs kanske.

kvällen ser dock mörk ut, kommer inte ha något att göra. niclas är på hockeymatch i hovet, djurgården mot södertälje eller något. jag lät honom göra det, när vi för en gångs skull hade ledigt båda två... men det var för att jag som sagt inte mår så bra och jag hade inte varit något rolig person att umgås med... eller jag är nog inte. haha!


ha det bra , :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0