sjuk... igen.

Har ni sett den här rubriken tidigare eller ? Jag är så förbannat trött på att vara sjuk hela tiden! Vet inte vad det är med mig...

Kvällen igår blev inte alls lika mörk som dagen idag. Jag och Pappa hyrde en film som vi satt och kollade på, det var kul. Eller a, skönt i alla fall! =)
Idag kommer jag förmodligen inte göra någonting, har match ikväll. Men eftersom jag inte mådde/mår bra så blev det inget av med det. Beroende hur jag mår på kvällen så kanske vi ska åka och kolla på den. Det skulle jag jättegärna vilja, men vi får se...
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och tråka.

Ha det bra. =D

Kommentarer
Postat av: Tove

Näää , gud va tråkigt empeli :(
Hoppas det blir bättre snart!

2008-02-20 @ 15:01:11
URL: http://tosss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0