söndag.

Amen tja bloggen.

Imorse vaknade jag 6.45 av niclas mobil. Men jag sket i att bli arg för jag var så glad så glad över att han var hos mig! =) Han skulle iväg och jobba, men så fort han hade åkt så gick jag och la mig igen, det var skönt. Men ensamt.

Senare när jag vaknade för andra gången så bar det av till match mot hanviken. Matchen var väl sådär, men jag är inte missnöjd över min insats. Dock inga gjorda poäng, men det är inte det som räknas hela tiden. 2-2 blev slutresultatet vilket egentligen inte visar hur duktigt vårat lag egentligen är. Vi gjorde en ganska pissig match och Hanviken gjorde väl bra ifrån sig kanske ? =P Direkt efter matchen åkte jag och mamma till Kista, glömde ordentliga kläder , så jag gick med mjukisar och ett par crocs, mkt vackert! HAHA. Anyway, jag köpte en skjorta typ och ett par nya, AS SKÖNA mjukisbyxor. =D

Nu är jag trött så trött, och hungrig som FAN! Har varit hungrig hela dagen =P Hoppas det är middag snart.

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0