träningsfärdig igen!

Hejhopp!
Imorse vaknade jag, gick ner . Åt frukost med mamma och pappa.  Det var gott, jag tror jag var hungrig! Sedan så sa de att jag var frisk nog att få träna idag. Jag blev jätteglad! =D Jag som längtade till tisdagen liksom. Jag längtar tills klockan 9 ikväll då vi går på is! =)

Gymade idag också, med mamma och pappa. Och så var fabbson där också =) Det var skönt men det kändes tungt. Det är välinte så konstigt med tanke på att jag varit sjuk till och från i 3 veckor nu och har inte tränat alls på 1 vecka. Men jag är nöjd över att jag tog mig till gymet i alla fall. Så det inte blir bara datasittande idag. Eftersom jag inte får träffa niclas så har jag inget vettigt för mig... (och ni som hänger med vet anledningen) En flicka utan liv utan sin pojkvän. Kanske för att han är mitt liv ? =)

Anyway, nu ska jag väl sitta ett tag till vid datorn och sen ska jag åka och träna. Fyfan va roligt!! =D
Går av isen klockan 22.00, och ja.. Jag går och lägger mig hyfsat tidigt nu för tiden. Så jag bryter nog inte trenden och går och lägger mig när jag kommit hem. Så vi hörs nog inte mer förrens imorgon!

Hejdå på er , nu ska jag roa mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0