trött.

Hejhopp!

Nu är jag jätte trött och vill sova!! Men måste ju blogga lite. =D

Idag har jag och min klass varit på polismuseet och på en rättegång. Rättegången var skit tråkig, typ alla satt och sov. =D Till och med en av dom som satt längst fram och var med och beslutade allting. Det såg lite skoj ut faktiskt. Men polis museet var as häftigt =) de hade massa grejer som var från riktiga brottslingar. som tex anna lindhs mördares keps. en blå nike keps som det stod just do it på med röd text. helt ointressant..

kom hem vid typ fyra och då skulle jag gå upp till niclas, jag missade bussen.... det var jobbigt men jag tror det var skönt med en promenad. det var jätte mysigt! =) som vanligt. tihi. men jag saknar å få umgås med niclas hel dagar. men det kommer väl! :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0