Vårkänsla!

Herregud, nu är det faktiskt nästan vår. Jag tittade på termometern alldeles nyss, i och för sig är det den termometern som alltid är i solen, men ändå! Det är varmt ute!!! 18 grader i solen. =D Herrejösses!

Just nu väntar jag på att få gå ut till bussen, jag ska åka till min älskade pojkvän som jag inte träffat på typ 1000 dagar. =D Sen i torsdags i alla fall. Skit glad! =)

Sen igårkväll så hade jag ju träning, det var as skoj. På slutet lirade vi tvåmål, haha det var sjukt oseriöst men roligt! Det var jobbigt också att träna igen, man fattar inte hur mkt man har tappat förrens man väl står där. Men det var kul, så nu är jag nog back on track igen. =) Lite förkyld fortfarande men magen känns typ bra nu! =)

Thanks for reading this, if you do ?! haha

Hejdå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0