Gym&Sim.

Hej Hopp! =)
Idag har jag varit i skolan, började dagen med spanska där vi har en underbar lärare. HAHAHA, skoja! Han är fett tråkig, har ingen personlighet och idag trodde han att han var rolig men man skratta bara åt honom för att han är så otroligt tråkig. Absolut ingen utstrålning alls.
Sen efter skolan skulle jag gyma med min pappa , vilket jag gjorde. Och nu ligger jag här, helt jävla slut i armarna. (Eftersom det var dom jag tränade idag, och alla andra gånger) Men det är skönt att ha det gjort. :D

och imorgon är det en viktig match så nu ska jag väl ladda inför den , käka lite och sen sova . =D Sen kanske jag hittar på något annat skoj. Vem vet vad som händer ?


Gymet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0