Cykel

Ja, jag hatar att cykla. Så varför egentligen heter inlägget så ?

Jo. Så här är det. Min älskade pojkvän Niclas har varit och kollat på cykel sm uppe i falun och fått för sig att han ska börja cykla.... Igen! Inget fel med det, men han gick från 0 till 100!! Det är bra det i och för sig. För då börjar han röra på sig och så. Det värsta var att vi var ute och tvättade hans förbannade cykel i typ 4 timmar igår!!!! Inte riiiktigt min grej!

Men jag har lovat att stötta honom och det ska jag göra! Jag var tillochmed och köpte delar till cykeln idag!! Amazing!


Dessa två dagar, måndag och tisdag, har jag spenderat med niclas som ni kanske förstått. Och hans cykel.. Juste, sen var vi och hälsade på Niclas mormor och morfar en sväng på måndagsförmiddagen. =D Det var mysigt, och vi fick jätte god lunch! =D Fläskfilé och färskpotatis!! Det är inte varje dag man får det till lunch inte!

Wellwell, imorgon ska jag och mammsen till taffsnäs och hämta syrran från hennes ridläger. Mysmys.

Godnatt, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0