En dag på golfbanan

Idag har jag, Niclas, Pappa, och Niclas pappa Johan spelat golf på en av lindös golfbanor. Den så kallade ängsbanan. Det är pay and play där på vardagarna så vi passade på! =D  Det var kul och tråkigt, såsom golf är. Går det bra är det kul, går det åt helvete, som det ofta gör, är det tråkigt och då menar jag jääääättee tråkigt!! Men i allafall, jag slutade på 29 poäng till slut. Helt okej, men ändå inte. Sumpade några hål... Menmen.



Nu ska jag mysa lite med Nickepicke =)

Goodbye! <3

Kommentarer
Postat av: christina westerberg

Hi Emelie,

Sounds like you are having a lot of fun during your summer brake from school. It helps that Niclas can drive now too. You did a great golf game, is that a golf course on Maui - who's in the picture? Have a really nice vacation now in Greece with your family.

Happy birthday to you on the 24th - we will be thinking about you that day. I have checked the present- it is in stock so we will get it for you.



puss puss mormor och morfar

2008-07-15 @ 04:58:08
Postat av: Emelie

Oh great!

Yes I´m having a lot of fun. I havn't taken that picture, it's from google.



Thanks! See you in 2 weeks.

Pusspuss!

2008-07-15 @ 22:34:11
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0