Het fredag!

Idag har det varit VAAAAARMT väldigt VAAAARMT!!

Ändå åkte jag och niclas kommunalt in till stan för att hämta "min" bil. Dåligt varmt det var, på vägen dit bestämde vi oss för att åka och bada, det var ett mkt bra förslag. Det var varmt på hemvägen med tanke på att bilen inte har någon AC. Men det gick, för vi fick bada tillslut också. Kom till skavlöten typ 18.00. Lite sent men det var skönt, det var fortfarande varmt och det var inte så mkt folk där. Det är mysigare så. =D Annars brukar det vara knök fullt där varma dagar.



Nu är vi hemma och sitter och tittar på 8 mile, jag slötittar bara med tanke på att jag bloggar. Men nu är han inne i battlet så nu måste man kolla. =D Anyway. Nu kilar jag.

puuuuuss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0