Söndag.

Helloj.

Idag har jag, niclas, anna och benni varit ute på bilresa. Typ i allafall. Vi började vår resa med middag på lilla my och fortsatte efter detta till Waxholm för lite efterrätt. =) Det var roligt och mysigt, fast väääldigt blåsigt. Vilket är synd!

Imorse, eller a, idag mitt på dagen. Så åt jag frukost och sedan hängde jag med sofia och pappa som skulle ut och gå med hunden på ett ställe. Jag skulle springa idag så jag passade på att springa där de gick!  =) Det var väl en fin sträcka, dock att där jag sprang verkade det inte så underhållt. Så det var lite för högt gräs på ett ställe. Men annars var det fint med åar som var efter gångslingan. Det var skönt. Och idag gjorde inte hälsenorna ont alls, bara litegranna ibörjan.


Nu ska jag och niclas se litegranna på tv å så.

Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0