Vadå inget hänt ?...

...Vad är det jag snackar om egentligen ?
Det händer saker hela tiden, jag var mitt uppe i något så jag måste glömt att jag faktiskt var på tekniska museet i Tisdags med min kusin och vi kollade på 4D bion de har där. Det var roligt, det tyckte till och med han! =)

Rymdutställning, tekniska museet!


Idag iaf, då har det hänt en jäävla massa! =D
Började dagen med att slipa våra utemöbler för att sedan måla dem. Sedan kom min mamma hem för att hämta mig och köra mig till Stinsen, där jag sedan skulle ta mig vidare till pappas jobb. Vilket gick ganska dåligt till. Skulle gå till Häggvik station, vilket bara låg bakom stinsen. Men jag hittade inte så jag gick till nästa station, sollentuna centrum... Det var lite skumt. Haha. Och jobbigt!!! Måste jag tillägga.
Men jag kom in i alla fall, sedan åkte jag och pappa direkt till Johanneshov till en hockeybutik där vi skulle kolla på nya skridskor till mig, det var naajs. =) Han som jobbade där var snyygg!! (sorry niclas men det var han)

Mina nya skridskor =D


I alla fall... Sedan kom jag hem, övningskörde lite. Sedan skulle jag och pappa till golfbanan och då tyckte han jag skulle köra dit. Och jag tyckte inte det först, men sen gjorde jag det ialalfall. Det gick hyfsat bra. En sväng gick inte så bra, annars gick det faktiskt bra. Klarade en mördarbacke, tihi!
Sen gick golfen ganska så bra, gick in på 16 poäng. För att inte spelat på riktig bana på över ett år så är det okej. =)


[ej vallentuna]


Nu ska det sovas.
Imorgon kör min pojkvän upp klockan 10.45. Då håller jag/vi tummarna för honom! =D
 
Puuuuuss! <3


Kommentarer
Postat av: tove

Tekniska är så otroligt kul :D

Snygga skridskor btw ;)

2008-06-27 @ 21:53:58
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0