doktorn & väsby centrum

Imorse vaknade jag av att klockan ringde, helvete tänkte jag. Fast det var bara att gå upp, behövde ju ta de där rackarns proverna. Men inte trodde jag att det var så många. =O Ett stick in i armen, sen skulle nålen suga upp blog till 6 stycken rör varav 2 st STORA!!!! jag trodde det aldrig skulle ta slut. efter det kändes det som om armen typ somnade och all kraft försvann. Men nu är den tillbaka. =)

Efter det åkte jag direkt till Väsby Centrum på jakt ännu en gång efter min jacka. Men Nej. Den finns tydligen inte någonstans i hela stockholm. Kanske i stinsen om jag har tur, HOPPAS HOPPAS!!!! Men jag köpte i alla fall ett par skor, ett par brillor, det där berlock halsbanden två inlägg ner, fast i silver, sen en helt vanlig vit v-ringad t-shirt. Kan va bra att ha.

Tog en bild med brillorna, som syrran fick leka med. Hon ändrade bara hårfärgen, här kommer den. =D

image34

Nu ska jag över till grannen typ, Tjingeling! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0