Fjällen.

Jahaja, då försvann veckan då man skulle få vara ensam hemma..
Måste med till fjällen idag.. De vill inte lämna mig hemma eftersom de inte vet om jag kommer bli sämre eller bättre igen. Idag har jag i alla fall mått hyfsat bra, det är bara nu emot kvällen jag har mått lite sämre. Jag har fått vara med niclas några timmar också. Så att jag är JÄTTEGLAD FÖR DET!! =) Jag har saknat honom helt sjukt mkt i sjuksoffan här hemma. Det är helt galet hur mkt känslor som kommer ut när man upptäcker något så saknat.

Jag åker i alla fall idag 8/3 ungefär vid elva tiden, imorgon på söndagen så kommer farmor och farfar upp. Det ska bli kul! Men jag kommer fortfarande sakna niclas. Sen på onsdagen den 12/3 kommer jag hem igen tror jag det är. Sent på kvällen, men jag kommer hem.
Om inte kommer jag den 14/3 eller 15/3. Det beror helt på hur jag mår. Hoppas jag mår bra så jag får komma hem.

Dagens bild får bli en bild på en pistkarta. =) Vad kunde inte bli mer passande liksom?
image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0