Hejhopp.

Nu har det gått yttligare någon dag sen jag skrev sist. Jag har förklarat och bett om ursäkt så ni vet varför.

Idag mår jag mycket bättre än tidigare. Men känner tyvärr redan nu att det börjar smärta litegranna. Ska försöka tänka bort det.

Iallafall, jag har inte gjort så mkt mer än legat i soffan och degat framför tvn som jag tittat på men jag vet inte hur mkt jag orkat ta in..

Jag saknar niclas jätte mkt och det är oerhört ensamt och deprimerande att vara utan honom såhär länge.....

Och för er som inte förstått någonting ska få en förklaring på allt detta sjukande :

Jag var magsjuk för en månad sen. Efter det har jag haft ont i magen och mått illa. Nu vet jag att jag har magkatarr och fick medicin för det. Det gick en vecka sen slog det till igen, jag åkte då in till akuten och då sa de att jag hade en infektion i kroppen som förvärrade min magkatarr och gjorde så att min medicin inte fungerade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0