SR P4 Radio Stockholm

Hejsan . =) Nu är jag hemma igen från fjällen, kom hem igår kväll efter 9 timmars bussresa. Lite jobbigt, men det gick an.

Idag i allafall så var jag i skolan för första gången på jäääätte länge. Det var väl kul, eller a .. Vad man nu ska säga. Men jag åkte på eftermiddagen för en radiointervju på radio stockholm.

Den handlade om mitt i cup finalen som vi spelar på söndag och min hockeykarriär typ. Det var ganska kul, men nervöst.
Om du vill lyssna så gör du såhär:
Gå först in på nedaståndende länk
www.sr.se/cgi-bin/stockholm/program/index.asp?ProgramID=76
Sedan skrollar du ner lite grann och där hittar du där det står som det gör här nedanför.
15.30 - 16.00 torsdag 13 mar 2008
Klicka där och så kan du lyssna på mig och Emmy Alasalmi efter Nyheterna, trafiken och en låt. Du kan också spola. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0