Tjejkväll!

Hejhopp.

Igår hade Bv1 tjejerna ett litet party, det var as skoj. :) Mkt bättre än förväntat. Jag tackar värdarna sanna och nickie hjärtligt. :D


Förlåt för dålig uppdatering här, sitter inte så mkt vid datorn och ibland går det inte att komma in... I alla fall så förlorade vi finalen i hovet med 1-0. Det var synd, de gjorde målet när det bara var 2 minuter kvar. Menmen, vi vann skotten med 28-19 eller något. Det är kanske inte hela världen.

Förutom hockeyn så har jag varit i skolan och haft ganska mkt tid för min pojkvän, vilket jag tycker om. :)
Nu är jag faktiskt hos honom och ska umgås lite med honom istället för att sitta här, Hejsvej. Vi hörs ngn gång!

Kommentarer
Postat av: Sanna

tack tack! ;)

2008-03-23 @ 15:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0