träning innan final

Jahaja, idag var dagen innan den stora dagen. HAHA.
Imorgon är det final på hovet 11.00.
Det ska bli fett skoj, även om jag antar att jag kommer få sitta en hel del eftersom jag varit sjuk och borta så pass länge som jag faktiskt varit. Det kommer nog ta lång tid för mig att återhämta mig rejält. Men det gör ingenting, för bara känslan av att få vara med laget är helt underbart! =D Jag är taggad i alla fall.

Anyway så hade vi träning idag, ännu en gång i Husbyhallen i Kista. Det var kul det med, enda tills min skena gick av... Men det löste sig. Men det verkar vara så att jag inte ska få spela den där rackarns finalen imorgon. Hahaha.

Nu ska jag nog vila litegranna.. =) Och tagga lite extra inför matchen imorgon!


Seee you! =)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0